Tuesday, October 1, 2013

Gantikan Nutriferon dengan Panadol anda!



Salam... Saya rasa mostly dah biasa sangat dengan paracetamol @ nama glamernye Panadol lah. Boleh dikatakan saya memang selalu spare panadol. Kat rumah, dalam handbag & dalam kereta! Sebabkan kerja ofis, kerja rumah nak jaga keluarga, saya selalu sangat ambil Panadol bila badan rasa macam nak demam. One day saya terbaca keburukan pengambilan Panadol yang terlalu kerap boleh mendatangkan kemudaratan. Dan saya start tinggalkan panadol slowly...dan mula standby Nutriferon. Mula-mula cuak jugak...tapi Alhamdulillah...berkesan. Ambil satu sachet bila badan rasa nak demam. Emm saya tak perlu standby panadol dah :-) Juga bagus untuk anak-anak saya. 1/4 sachet saja untuk anak-anak2. Jimat dan semulajadi kan?

No comments:

Post a Comment